Facebook nie reaguje na oczernianie ludzi

Treści wulgarnie obrażające, antysemickie czy ksenofobiczne bardzo łatwo spotkać nie tylko na stronach, ale również w komentarzach użytkowników Facebooka. Tajemnicą poliszynela jest, że moderatorzy Facebooka nie widzą w tym problemu. http://innpoland.pl/130311,brutalna-reakcja-internautow-na-wypowiedz-pracownicy-polskiego-facebooka-zareagowali-na-skandaliczna-polityke-firmy

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja się z tym stwierdzeniem nie zgodzę, gdyż sama miałam sytuację że Facebook blokował niepożądane teksty czy zdjęcia. Dodatkowo jest to świetna forma na reklamowanie się. Ja korzystam z https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku i muszę przyznać, że dzięki dobrze zrobionej reklamie co raz więcej osób zostaje skierowanych do mnie właśnie z Facebooka.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to nawet dobrze, że takie sytuacje mają miejsce bo blokowane są rzeczy które niw powinny być wyświetlane. Dlatego jeśli chodzi nawet o reklamę w social mediach lepiej niech robią ją specjaliści jak http://tearsofjoy.pl/ niż jacyś przypadkowi ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy mamy zamiar odpowiednio rozreklamować nasz interes w sieci to musimy wybrać ku temu fajny sposób. Bardzo ciekawie to zostało opisane w http://e4media.pl/jak-wypozycjonowac-strone-internetowa/ że pozycjonowanie witryn www jest nadal dość skuteczną metodą na to aby pokazywać swoją firmę. Ja Bardzo chętnie stosuję takie działania marketingowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie takie źródła są bardzo ważną sprawą i ja właśnie na ten moment zastanawiam się również jak zwiększyć zasięgi. Udało mi się o tym przeczytać na stronie http://www.ecu-marketing.pl/co-zrobic-aby-miec-wieksze-zasiegi/ i jestem przekonany, że warto takie kwestie wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń